Nypiercad !

Visst fick jag bli det.
Som sagt så fick jag ta ut piercingen i lördags för matchens skull, tränaren slarvade bort den.
Och trodde jag kunde leva utan den, men det var inte JAG !
Så idag när jag och tjejerna var inne i k-stad, (ja då, vi hann med malmö & k-stad) så sprang jag upp till Diva och frågade om de hade ett nytt smycke.

Hon ville hjälpa mig sätta i smycket, men insåg ganska fort att det var igenväxt.
Så hon piercade om mig, fy tusan vad ont det gjorde.
Tårarna rinner som galningar efter alla de nerver man har.
150 spänn, det var det bästa jag varit med om !

Guld. Och nu är jag mig själv igen !

Kommentarer
Postat av: undrar

Vilken är/var Mr T ?

2008-10-02 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0