Så typsikt.

Vaknade nu runt 10, för att ordna till mig inför lunchen med Filippa.
Tittade på mobilen, och hade fått 3 nya sms. från samma nummer?
Det var från våran Engelska lärare Cissi, lektionen är inställd pga sjukt barn.
KUL.
Jag som redan hunnit vara nervös under mina tre jobbetimmar i natt. Gah.

Men men, kl 4 gäller det för mig och Frida. gah, jag hoppas allt går bra, Frida är grym på att lugna ner mina dåliga nerver, så det känns skönt att ha hennes sällskap.

Nu har Mr T lämnat Sölvesborg för en weekend i Norge/Oslo hos hans bästa vän.
Känns tråkigt, då allt är så magiskt just nu, men jag har en fullspäckad helg själv, så det är att bita ihop.
Han kommer ju hem på måndag !

NU måste jag göra mig iordning. filippa kommer om 45 minuter och hämtar upp mig.
kärlek i massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0