Scrapbooking tisdag !

Visst är det tisdag igen, med scrapbooking på schemat.
Mys, sista kvällen med gänget.

dagen har annars varit väldigt fattig på händelser, hmm.
webbdesign i morse, och han blir bara mer och mer illa omtyckt av mig.
sen tog jag ett sov, nu har det varit lunch med mamma, och snart skogsvändan med vovvarna i mitt liv.
Betala flygbiljetterna till stockholm också ! ja, jag är bortskämd.
Men vi vann endast 10 kr på att ta tåget, och flyget passar mig alldeles utmärkt. :)

Jag hoppas alla haft en bra bra bra dag iaf. trots detta bittra höst väder.
jag hade inte tackat nej till film, ljus, varm chocklad, och Mr T's närhet.
Men alla är vi olika, jag jobbar nätter och kvällar, han är "normal" och tar jobbet på dagarna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0