Sicken fartfylld helg !



Så roligt att jobba i lördags ! Verkligen !

Jag och Emmy kom till jobbet precis klockan fem, men de var varnade om det, i med jag steg rakt från sängen nästan och raka vägen till jobbet.
Blev lite upplärd, fick koll på sakerna.
Jag är riktigt glad över att det var bara jag som var ny.
Men jag mår illa när jag tänker på hur det kommer bli nu på lördag. När vi säkert är 10 nya i serveringen. Det kommer bli som ett gäng förvirrade hönor. Nu har jag iaf, lite skinn på benen !

Vi busade järnet, gjorde som vi blev tillsagda, och sög åt oss information som svampar !

Vid 10 i 11, fick vi gå ner till Nattklubben, Natti. Vi skulle börjat där kl 10, men gästerna i serverings salen blev alldeles för fulla, och stannade mycket längre än väntat !

Jag, Anna & Jennie bänkade oss i garderoben. Det gick som på räls denna kväll.
 Men plötsligt när jag är i väg och ska hämta Felicia, får jag en flaska rakt i huvudet.
Den smärtan, den chocken. Vill jag aldrig vara med om igen.
Jag kan tänka mig på fulla personer gör det ont,men när man är nykter, och har verkligen all koll på läget. Då var smärtan hemsk. Tårarna fick rinna i några minuter, inget hål i huvudet, bara lite is på, sen var det ut igen.

Vi var hemma kl 5, då kröp jag ner bredvid Mr T. Det var guld.

Hela kvällen var guld.

Igår blev det slö, mjällbymatch och matlagning.
Det räckte för mig.

Idag kom jag till skolan, helt plötsligt när jag läser på papprerna vi fick på lektionen, Såg jag dubbelt.
In med dig till läkarstationen, du kan ha fått en hjärnskakning.
Nu får jag egentligen inte sitta här, vid datorn, inte läsa, inte titta på teve, inte lyssna på musik.
Endast ha det så mörkt som möjligt, ta någon promenad och hålla koll på pupillerna. Är de i konstig storlek är det akuten som gäller. Mindre ROLIGT. Jag vill träna Army ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0