Sista veckan...

Jisses vad trött jag är.
Men snart är måndagen slut. Oerhört skönt.
Började med jobb i natt, och detta är sista veckan för mig på distriktet 505, sen blir det 651 jag går på, men bara tre dagar i veckan, vilket jag tycker låter fruktansvärt bra. Då kanske jag orkar med skolan och träning lite mer.
Jag saknar kvällsträningen allt för mycket. Spinning, Aerobics, Step, Pump, Gym och allt vad jag brukar hålla på det.

Om en timme iaf kommer Erika och hämtar upp mig så blir det army träning.
Hm? Något nytt och spännande.
Och jag är alltid lika positiv !

Helgen som var vart mycket trevlig.
Dock blev det en miss. I lördags sov jag till kvart över 6 på kvällen. Fy på mig.
Sen blev det film med Fredrik, tittade inom Olas, men jag orkade inte ta mig till k-hamn. Dock saknar jag öldrickandet som attans med Ola och grabbarna. På löördag ! På Lördag ! Vi satsar.

I går blev det inte allt för mycket gjort, eller jo egentligen.
Jag var och hängde med systrarna Hoff i mjällby på bytardagarna, hjälpte till och dona och ha mig.
Finns det några som kan busa mer än oss fyra? Och jag är yngst, och den äldsta Hoffen är runt 40 !


Jag är fortfarande grymt nöjd med mitt hår. Så lyckat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0