Soliga eftermiddag.

Inatt vart det ruskigt kallt på väg till jobbet, men så fort man börjar cykla och springa, då blir man riktigt varm !
Vädret var totalt underbart i natt, vilket gjorde att jag gjorde mitt jobb på endast 2 och 15 minuter. Vilket var guld värt.
Jag hann sova en hel timme innan skolan började kl 8.

Träningsvärken i kroppen kunde inte vara sämre. Det gör ont när jag skrattar, när jag går, när jag höjer armarna.
Men värt var det, för det var aboslut det roligaste jag varit med om.
På lördag blir det nog Army Training i Grisabackarna, fy fan för den konditionspasset. Riktigt motiverad, roligt när de tar ut träningen till andra ställen!

Skola, Webbdesign, jag lär mig mer och mer.
På torsdag ska jag och Frida hålla i en engelska lektion, så vi gjorde allt klart tills dess. Vi fungerar bra ihop.

Nu ska jag gå ut med min hund för vädret kunde inte bli bättre en oktober dag som denna.
Sen blir det vila,städa,framkalla foton, och sen SCRAPBOOKING ! Jag har längtat i en hel vecka !

Puss & Kärlek, I massvis !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0