Spinningpass och glada nyheter !





   Spinnade sönder benen ! Fy tusan sicket motstånd jag hade idag. Riktigt skönt. Tänkte nu jävlar ska jag köra slut på mig.
Jag lyckades, men nu efteråt känns det inte så bra, då, min kollega hade ringt under träning och jag visste vad det var.
Jag ska jobba i natt, tidningsbärarna. Det är tungt att gå upp mitt i natten och ligga inne med träningsvärk.
Men jag behöver pengar, jag tycker om att jobba. Så jag tackade hemskt mycket ja, och ska även jobba imorgon natt också.



Slog iväg ett samtal till min Frida kvickt.
-har jag drömt om att du också ska jobba i natt eller har du verkligen sagt det?
- Visst ska jag jobba svarar hon.
Det var lycka !

Tänkte kila ner till min älskade Ina, och möta upp tjejerna. Men, jag tar nog en kvällspromenad med min hund, sen väntar vi in de desperata hemmafruarna.
Har ju dock inget att lära av dem, då jag ska bli karriärs kvinna och Mr T ska bli hemma man !  Nog mer Mr T som får titta på det då ! Haha !



Jag säger Godnatt här nu, och tack världen, för en jävligt bra dag !

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack vackraste.

Man har ont i hela kroppen. Ofattbart är det.



<3

2008-10-28 @ 23:42:43
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0