vad dagarna rinner i väg !

Mycket har hänt sen i onsdags vill jag lova.

Igår fick yrkesutbildningen min ansökan, slängs den i papperskorgen, eller behålls den för intervju?

Igår var det en lång sovmorgon som krävdes av min kropp, snyggade till mig, stressade upp Emmy, hämtade Frida, sen var vi på plats på Ronneby Brunn för utbildning i serveringin på fat, och lära oss serveringskassorna och bar kassan.
Spännande som attan !

Sen  var det ett kör hem och jag hinner inte komma hem försen de ringer från Brunnen.
Har du lust att jobba på natti i garderoben och plocket på lördag?
-Ååhja !

Så ingen hel natts sömn för mig, inte en hel natts sömn med Mr T för mig inte.
Men jag tänker tacka ja till allt. allt. För jag ska då få in en snygg fot där !
Samtalet mamma hade fått idag gjorde ju allt så mycket bättre också. woho !

I natt gjorde jag min tidningsrunda helt för mig själv, vilket gick väldigt bra, dock missade jag några abonenter, men ska ringa till karlskrona kontoret nu och se vart de var, och sen fjäska in Filippa där också !

Nu måste jag busa i väg, städa rum, köpa present, ut med vovvan, ringa båda mina chefer, köra rundan, träffa Mr T en pytte stund !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0