Väldigt lyckad helg.


Nu är helgen över, fy vad fort det går.

Festen i fredags var jätte trevlig, kom ner till Altona, och träffade människor jag inte sett på år och dagar.

Brunnen igår, 800 gäster. Servera ungefär 50 var. Gick väldigt bra, ner på Natti, busa hela kvällen.
Gick hem med en riktigt bra dricks, la mig i Mr T's säng, han hade varit på Hörviksfest och somnat i soffan, fanns inte en chans att jag fick upp han därifrån. Men han kom och mös ner sig senare framåt morgonen, eller förmiddagen.
Jag var ju hemma  strax över 5 imorse.

Nästa helg är det bara brunnen som gäller. Fredag & Lördag. Känns bra nu när man börjar komma in i det.

Nu ska jag ta på mig lite mys kläder, min enorma kofta och ett par leggings, sen blir det att läsa lite engelska läxa !

Bilder från festen får komma imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0