Vart i helvete är världen på väg ?

När mamma ringde och skulle försöka väcka mig i morse, berättade hon något riktigt läskigt.


mammas kille, Thomas, har fått ett hotbrev hemskickat. :(
Och jag är totalt jävla livrädd. Visst han bor 7 mil härifrån,men om de kunde hans hem adress, då borde de veta att jag och mamma finns. Nej, nu stressar jag upp mig för mycket.

Han säger att han inte är rädd? Det tror jag absolut inte på, visst han är polis och kan sin sak.
men man vet ju fan inte vad människan är kapabel till.

För en gångs skull känns det bra att han ska komma hit över helgen.
Nr 1, då behöver han inte vara hemma och oroa sig.
Nr 2. Jag är ganska säker då !
Nr 3. Min familj är säker ! Det är guld.

För jag litar på Thomas och hans kolleger.
Men det värsta är nog, han har ingen aning om vem det är som kan ha skickat det.
det är ingen som varit hotfull mot honom på jobbet under den närmaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0