Äntligen fredag !

Godförmiddag !

Vaknat på rätt sida ?

Inatt jobbade jag, vilket gick rent sagt åt helvete. När jag kört klart distriktet har jag alldeles för mycket tidningar över.
Jag tappade självförtroendet helt, och var bara ledsen.
Men, mina älskade arbetskolleger skyddade mig genast och sa att det är inte mänskligt att köra det distriktet själv efter bara en lärodag, då det är det tuffaste cyckel distriktet vi har här istaden.
Kom även fram till att jag fått med mig tidningar och oroat mig för, som jag inte ens skulle ha ? Rättvist ?
NE !

Hoppas att de ringer snart från kontoret, säger att underbara Jen vill gå med mig på rundan.
Han är helt fantastisk ! Inatt när jag hade kommit ungefär halvvägs, och kommer ut från en port står han där och ville bara kolla läget med mig. Det kändes så tryggt. Han hade kört runt mitt distrikt och letat efter mig.
GULD VÄRT !

Kom hem alldeles försent, fick en timmes sömn innan det var dags för en timma matte lektion.
Söta Frida hämtade upp mig, och vi skrattade gott åt min natt !

Skulle ju köpa koffein tabletter igår. Finns inte på apoteket längre. NÅGONSTANS i hela sverige.
Men då körde jag bort till hälsokosten. De hade ett naturläkemedel som fungerade ungefär på samma sätt, dock att det inte blir en sådan snabb effekt så man blir jätte pigg snabbt, och så fort de slutar fungera är man lika trött igen.
De hära låg på en mer jämn nivå hela tiden.
Och det fungerar verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0