Äntligen går livet i min väg !


Det känns verkligen guld.
Är så attans lycklig så det är inte klokt!
1. Hittat min drömutbildning. bara att ta steget.. !
2. Jobben trillar in, vilket jag är överlycklig över då jag verkligen trivs med jobbet.
3. skolan går hur bra som helst, och det känns för första gången på länge av alla min skolår, att denna terminen kommer gå undan !
4. kroppen och psyket har inte mått så här bra på flera år. jag kommer inte ihåg sist jag kunde se mig i speglen och hitta saker på mig själv som jag är nöjd över, eller ha psykiska problem med tankar om allt och inget. När sådana tankar går bort, leker livet !


Nu ska jag springa till Arena, hämta upp en kycklingsallad med massa annanas, springa till hälsokost, köpa koffein tabletter, hem, packa träningsväskan  och upp till fotbollen. (får byta om till träningskläder i bilen på väg till träningen)

Ha en underbar kväll, för det ska jag !

Och inatt ska jag jobba själv, Ken ringde och sa, klarar du av att jobba själv i natt är du grym. Du får distriktet.
Och nästa gång ett helt distrikt blir ledigt, är det ditt !
Woho !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0