Att vara, eller inte vara. det är frågan.

Imorse kom Frida och hämtade mig för skolan.
Jag var mäkta trött efter nattens jobb, men jag trivs ! Andres kom med en väldigt god överraskning också !
Vi berättar senare.. i framtiden.

Det var engelska och matte på schemat.
På engelskan ska vi hålla varsin engelska lektion, och jag jobbar med Frida N.
Vi hade måttligt roligt idag, men vi fick ihop en del, och det kommer gå lysande !
Vi kommer hålla lektion om Charles Dickens.
Och Frida & Erika ska ha om William Shakespear.
Att vara eller inte vara, det är frågan.



Frida in action.

senare vart det matte, och tusan vad bra det går för oss tjejer.
Men vi har ju världens bästa hjälp. Frida P ! Guld värt att ha dig.
Men jag lär mig något nytt varje dag, och det känns verkligen som om jag kommer sätta denna kursen.
Vilket gör mig toklycklig.


Beautiful Frida P !



Så här roligt har vi på matte lektionerna !  :)

KomVux Bromölla har även fått sig ungefär 3 stycken charles änglar.
Fick idén när vi gick igenom korridoren och alla klackade i takt med skorna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0