Det händer något oväntat !

Och lycklig som attan är jag!

För det första, när jag och Erika slutat för dagen, sätter oss i bilen på vägen hem, så säger bruden.
- Alltså, skulle du inte vilja spinna ?
- JA ! För tusan, all träning i världen är jag tacksam över !


Så imorgon ska vi på vårat första spinningpass! Ska bli riktigt roligt!
Det är alltid extra kul när man verkligen är laddad för något och har en vän som verkligen är lika laddad !



För det andra !

När jag och Emmy sitter i telefonen och pratar om att hon skaffat oss ett litet extra jobb som vi båda är jätte laddade för !
Då ringer telefonen, ett nummer jag inte kände igen, och därför svarade jag. Annars kan man ju alltid ringa upp !
Då är det tidningsbärarna från kontoret i K-Krona som ringer !
Och frågar om jag kan lära mig ett nytt distrikt snart?
Ja visst, och redan i natt ska jag gå på ! Fick ett perfekt distrikt, mitt i stan. Så osäker behöver jag inte vara.
Kände till vartenda gata !
Sen efter en stund ringer han igen. Ken då. då frågar han mig om jag vill köra ut reklamationer på lördag morgonen kl 10 för de som inte fått tidningen i veckan eller just den natten !
Jag tackar gladeligen ja till detta då jag inser faktumem.
1. jag ska cykla, i somras brände jag 5 kilo på 4 veckor.
2. Om jag ska köra bil på lördagen då, kan jag inte ha druckit alkohol på fredagen = inga onödiga kalorier i kroppen.
3. Jag bryr mig inte om jag behöver hoppa över alkoholen på en fest. jag har minst lika roligt !



Jag är jätte laddad för allt som händer !
Nu ska jag ner till min älskade mors kontor och jobba lite för henne.
Hon behöver all hjälp hon någonsin kan få !

Ha en underbar dag, för min kan knappast bli bättre !!!
Dock ett minus - I med jag ska jobba  inatt, kan jag inte sova hos Mr T som jag tänkte.
Han trivs ju inte att sova ihop om veckodagarna i med han ska upp och jobba.
Men i natt hade jag ju tjatat till mig en natt med honom, finns det någon bättre än att somna & vakna upp bredvid den man hyser så mycket kärlek för ?
Men, nu fick jag ett sms, för jag retade honom och skrev.
- Finns det någon annan som har den turen du har ?
För det första ska jag jobba i natt, så då slipper du ha mig i sängen ;)
för det andra är de det distriktet du bor på som jag ska lära mig. Tidning till Mr T varje morgon !

Jag väntade mig något retsamt sms tillbaka såklart !
Men ist får jag något av det varmaste och finaste jag fått på länge.
- Jag har ju tur som har dig i mitt liv.

Lyckan är total !
Nu måste jag gå.
Kärlek till allesammans !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0