Fredag !

Igår fick jag verkligen en chock.
Det är fredag imorgon...
Hur snabbt försvinner mina veckor egentligen ? det känns som om ja inte hinner med allt jag ska och vill.

nu är det iaf fredag eftermiddag, har hunnit ta en morgonpromenad i högt tempo, varit i skolan, ungdomsmottagningen, och träffat Issa, Filippa & StorFelicia.
Nu ska jag trycka i mig en avokado med skagensallad, och sen ta mina vackra hundar och ta en blåsig hundpromenad !

Sen blir det fest, måste ner till stan och försöka hitta något till Frida som tack för inbjudan till tjejkvällen hos henne ikväll!

PS ! jag har världens bästa skomakare. en släkting till mig.
Igår kväll lämnade jag mina stövlar till honom.
- när vill du ha dem Victoria ?
- Imorgon helst !
Ja men då lägger jag undan alla andra skor nu, så är dina klara vid samma tid imorgon.
Vid 6 ungefär då ju.
Imorse innan skolan ringde han.
-du kan komma och hämta dem nu.
- vad kostar det?
- 50 kr !
haha VA? 50 kr för en omklackning ? Nee, så en blomma får han också allt !
Släktingar är verkligen guld värda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0