Godkväll.

Sitter hemma nu efter att ha jobbat hos mamma, varit hs Fysion & lagat mat.
Det blev lövbiff, broccoli, minimorötter, tzatsiki, avokado, tomat och rödlök.
Och det lyckade jag med, som vanligt nu för tiden i köket.
Tänka sig att jag varit så rädd för att laga mat, bara för rädslan över att misslyckas . ?
TÖNT !

Fick även mina pengar från försäkringen ! WOHO ! De pengarna ropar jag högt för !
Så nu kommer det trilla in närmare 3000 varje månad igen !  Det värmer !

Sökt jobb idag. Duktigt. Hoppas på det bästa.Skulle varit guld.
Ringt Tidningsbärarna. Det gick bra !

Skickade precis i väg ett sms till Frida om Webbdesignen imorgon.
Läxor att göra kanske ? Trivs så fruktansvärt bra på komvux. Trodde jag aldrig !

Förresten... No I tell you Later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0