Godmorgon.


Jag ville verkligen inte stiga upp idag. Men det är allt ett måste !
Ringde min vän Issa när jag låg i sängen, tror fan att hennes mobil dör mitt i vårat samtal ?
Ååh. Dagen började dåligt med andra ord !

Igår kväll efter Mr T's träning grillade vi ! Klockan ungefär 9. Kyckling filé.
Mycket lyckat må jag säga !
Guld värt totalt.

Idag kommer kära Filippa hem från Tunisien, och imorgon går hon in på sitt sista år som tonåring.
Hur ska detta firas ?

Nu går det att ringa till issa, och hon svarade !
Kanske måste berätta för henne vad jag gjorde igår åt henne ?
Nee, det tar jag senare idag.

Nu ska jag traska ut i det vackra vädret med kära vovvan, hon ligger och sover, men inte länge till !

Kommentarer
Postat av: Erika

Wiiiie så kul att ngn äntligen vill följa med mig:D

2008-09-03 @ 19:31:35
Postat av: Erika

oj skrev visst på fel inlägg, ska iaf vara på den ovanför;)

2008-09-03 @ 19:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0