hur länge ska jag orka ?

Ja ,  det är då frågan.
hur länge ska jag orka stiga upp kvart över 2 om nätterna, jobba till 6 och gå till skolan strax innan 8 ?
Nikko märkte på Frida idag att hon hade inte sovit så värst.
Så vi fick allt förklara att vi jobbar nätter och går i skola om dagarna.
- Mycket bra Flickor ! , fick vi som svar !
och ja, jag tycker det jävlar är jätte bra, jävla anama i oss.
Det är inte många som hade gjort det. Men vi biter ihop.
har jag någonsin sagt, att pengar är allt? =)

jobbet gick jätte bra  inatt, perfekt väder, och inte mörkrädd någonstans. (där ljög jag)
Kom hem, slängde i mig en smoothie innehållande hallon och blåbär samt en avokado med skagensallad.
Inga kolyderater här inte.

Ont i kroppen efter matchen igår, men vad hade jag förväntat mig ?
Jobb i natt igen så klart, och vad jag längtar efter löningen ! SPENDERA !
Och skola imorgon kl 8, Webbdesign vilken är roligt, så där kommer jag inte somna inte !

sen är det möte me Syon angående min utbildning, alla frågor får ett svar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0