Jag känner mig så uppskattad!


Har ni någonsin hört talas om att ett tidningsbud får dricks ?
jag har !
För jag har fått !

Förra veckan någon dag när jag jobbade, så när jag kom till en dörr hängde det en lapp på
dörren.
"till tidningsbäraren"

Hoppas allt är bra med dig, och du gör ett bra jobb.
Snälla för in tidningen riktigt så den hamnar på golvet innanför, det drar in så mycket kall luft annars.
Tack på förhand och ta hand om dig.
Mvh vi på 7d.
En drickspeng följer med.
40 kr fick jag !
Om inte öronen hade varit i vägen hade mitt leende gått änna runt !
Det är härligt att känna sig uppskattad. !

Kommentarer
Postat av: Emelie

va du är duktig snäckan!!!:)funkar det bra annars med skolan också?

2008-09-23 @ 18:59:46
URL: http://joenssonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0