Jobbnatten.

Det är verkligen tur att jag inte är så arg som jag var inatt, just nu.
 ÅH !

Killen som skulle lära mig distriktet kommer från Nigeria och pratar enbart engelska.
Men det var inte det värsta.
Han underskattade mig totalt, frågade om alldeles enkla saker var för svåra för mig ?
Han blev förbannad när jag talade om att jag inte trodde på Gud.
Sen guld som jag är, och tacksam för att han ändå hade tagit sig tiden, vilket han får lön för ändå, så
följde jag med på hans egna distrikt = jag får lön för det också, och kan distriktet om han är sjuk någongång eller liknande.
Men jag var så arg, trött, hungrig, och ledvärken bara kröp i kroppen.

Så nu ska jag ringa till Chefen och säga att jag inte tänker följa med honom inatt, utan att jag tar rundan nu i eftermiddag för att se om jag kan den / kommer ihåg den.

Jag vet iaf att det blir bra pengar, det är det som räknas i längden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0