kurr i magen.

Om jag har !
Jag är så hungrig.
Mamma slutade alldeles försent för att jag ens skulle bry mig laga mat.
eller, hon slutade kl sex, men jag  var bestämd över att gå ut med hundarna då.
Så det blev tjabb hit och dit.
Så ne, ingen mat, stekte ett ägg.
Sen åt Mr T kebab... det kändes ju.
nee, min hunger försvann, men nu, skulle jag kunna bryta ihop.
men det är alldeles försent för mat. alldeles.
att somna bort hungern är det värsta jag vet.
och jag är så sur och arg och ledsen när jag är hungrig. hela min värld trillar.
bra att umgås med Mr T då, för där är det inga sura miner. inte


meeen shit vad jag längtar till frukost. Jag älskar mina frukostar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0