Kvällen lider mot sitt slut enligt mig.

Snart är det att hoppa ner i sängen och försöka få några timmars sömn innan jobbet i natt.
Det hade inte varit så farligt om man hade kunnat få en timmes sömn innan skolan efter jobbet, men det hinns verkligen inte med.
¨
Har precis gjort lite företagsekonomi A, bestämt affärsidé och sådant trams.
Men det blir världs, jag vet. Jag går ju efter min dröm !

Ska ta en fika med mor nu, är så sugen på persika med nötter & kokos.

Kläder har inhandlats idag med. Mycket snyggt.
Visar imorgon, för idag är jag på dåligt klädhumör = vad man än tar på sig, så är man den fulaste som går i ett par skor.

Puss & Bus, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0