Laddar krafterna inför kvällens spinning pass.

Erika har bokat spinning pass ikväll.
Får jag inte nog av cyklingen jag har varje natt i tre timmar ?
så snart ska jag ta mig ner till Arena, hämta världens godaste kycklingsallad, äta, ta ut hundarna på en lång skogspromenad, sen ska jag sova några timmar !

Jobbet i natt gick fruktansvärt bra, lite tidigare än igår natt, dock denna förbannade nyckelknippa med ungefär 20 nycklar i är hopplös. skeva nycklar och inge bra system alls.
Den sumpar min tid oerhört mycket. samtidigt som jag alltid dubbelkollar att jag har den med mig, jag blir nog bränd på bål om jag slarvar bort denna knippa, då det är nycklar till hela sölvesborgs innestads hyreshus !

Men fick  precis ett sms av min arbetsgivare att min kollega Anders följer gärna med mig nu ikväll på en cykel runda för att lära mig ett bra system. ! Jag tackar av hela mitt hjärta !

skolan efter det, webbdesign.
sen vart det mitt möte med studievägledaren. Hon gjorde mycket oklart till väldigt klart för mig.
guld värt.

Jag saknar Mr T jätte mycket. Dessa dagar när man bara är trött och seg vill jag inget hellre än att ligga i hans famn och känna närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0