längtar efter morgondagen.

Imorgon känns som om det kommer bli en förbannat bra dag.
Jobb först i natt, sen blir det SOVmorgon, vilket verkligen behövs. Jag känner mig lite mer död än levande just nu och går verkligen på energi reserven av kroppen.

sen blir det skola och lite Naturkunskap B, vilket jag finner mycket intressant.
Sen frisören, för att se om hon kan ordna mitt hår som jag vill ha att !
sen blir det scrapbooking till halv 6, sen efter det väntar en skön massage och ett gymträn på det.

Jag längtar redan efter morgondagens frukost ! Har funnit passionen till det, och det är riktigt bra av mig. !

Nu ska jag köra ner till Arena, hämta hem en helt fantastisk Kycklingsallad, och ta och ringa till kvinnan i mitt liv.

Puss & Kärlek.
Ikväll är vi positiva !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0