Lika blåst som sin...

mamma drog på en jävla kommentar nyss. Den satt så tusan bra.
du skulle hört den.

dagen har kommit till kvällen, jag har tränat fotboll, vilket var okej vissa stunder. men jag brinner verkligen inte för det längre.

jag är så fruktansvärt besviken på dig.
usch.

Imorgon blir det en lätt vin kväll med Issa, i med hon ska köra på lördag så  får hon inte dricka allt för mkt.
Och jag ska ju jobba natten. !!

Ne, nu ska jag beställa kläder, ringa stockholmarna, saknar deras dialekt tusan mycket.

Vi hoppas på en bättre blogg imorgon !

Kommentarer
Postat av: Erica

2008-09-18 @ 21:09:01
URL: http://chiwicoz.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack darl.

Jag jobbar på den :)

Har inte haft så mycket tid denna vecka men har mer tid nästa. Det är som sagt headern och lite finlir som ska fixas :)



PUSSSSAR

2008-09-18 @ 21:11:16
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0