Nästa vecka får jag svar på alla frågor.

på tisdag nästa vecka efter webbdesignen får jag svar på alla min frågor om min utbildning jag vill söka.
jag är så upphetsad över detta att jag mer än gärna kan hoppa över helgen ! UTAN PROBLEM  !
Ska ju inte jobba denna helgen, så mig spelar det absolut ingen roll. NÅGONSTANS !

Men gud vad jag längtar efter att börja jobba nästa fredag. Tokig. Visst, rundan är rena rama helvete.
Men de hade tydligen satt mig på timlön (för att jag är så usel ?), så för mig får tidningsrundan ta den tid den behöver.
Jag måste fixa det på maxtiden. annars får jag leva på mina hälsokost piller ala "koffeinpiller" och det är inte bra i längden... ALLS !

nu ska jag kolla vidare på jobb, dock att jag inte behöver något just nu(tidnigarna+jobbet som kommer i höst), men jag och platsbanken är ju bästa vänner !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0