Om jag berättar om helgen, kanske jag får ett leende.!

laddade hemma med sms med brudarna.
Planerad fest hos Erika. Födelsedagsfest.
sicket blev sanslöst trevligt. senare gick jag, frida, bella, sabbe, hanna & carro vidare till Marco.
och sen vidare till altona. jag var duktigt nykter, som vanligt !

alla kommentarer man får, de hör man ju inte annars .
jag gillade dem.
sexig, snygg, smalnat av, snygg outfit. hmm. jag njöt heeela kvällen.
det var massa bus på altona, mina kusiner var där. :), calle var där. ola kom dit. guld
sen direkt från altona till jobbet. jag var trött. och trött på folket som inte kunda sluta ringa, trött på folket som hindrade en att jobba. men, omtyckt så är man.

lördag. fooootboll. sista matchen, mot seriesegrarna.
jag var nervös så jag skakade. och vad händer inte på uppvärmningen?
jo bollen fel, och jävlar vad ont jag fick. men jag bet ihop. tills halvlek, då strömmade tårarna ner.
lillfingret kändes inte rätt, men jag på med handskarna igen, tejpade ihop alla fingrar.
och från att hif förlorat med 17-0 förra gången, skötte jag mig jävligt bra i mål med en hand.
6 bollar rullade in bakom mig.
akuten? nee.
jag skulle ju festa. pallade inte. blev film.
körde in till kristianstad senare med pierre och david. fruktansvärt roligt.
"suger du av vakten på grand kommer du in", och jag gjorde det!
haha, ne inte det heller.

vaknade upp söndag morgon, fingret var större än tummen och blått hela vägen runt, & från naglen och ner till knogen.
EMMY, följ med mig till akuten.
där satt vi i över 4h, men vi hade YATZY!!!
guld, vi lekte även i undersökningsrummet när vi satt och väntade. vi hittade ett stetoskåp?. (stavas det så?)
då spårade vi ur, som vanligt.
men vi hittade inte mitt hjärta, och det första mamma sa när vi berättade om denna händelsen var.
ne, ditt hjärta har jag letat i över 19 år. thanks. <3

idag kom mina kläder från H&M, inte hämtat än.  ska.
jag har en katt ! en perser.
Issas katt kräk bor här tills imorgon.
riktigt mys.
sett världens sötaste pittbull/amstaff valp idag på 11 veckor. jag ska ha. dröm.

hela veckan är fyllda med saker.
dock önskar jag mest att jag och marielle skulle haft bra tur. verkar inte så.

dåligt väder.
men imorgon bitti ska jag göra något riktigt roligt, på kvällen kommer Issa hem & jag har scrapbook kurs. =)

fredag är det frissan. Måste ner till malmö. =)

det skär mig i tusen bitar.
och att misst dig, skär hjärtat i miljoner bitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0