Scarpbooking.

Jag och mamma<3 tog en bil runda.
Först ut till Bosse som fotograferade mig på baldagen för att förstora upp några av de
underbara bilderna han fick till.
Får alla  på skiva i helgen, vilket jag längtat riktigt mycket efter.
Sen for vi till Bromölla, jag ville in till Grodans Scrapbooking affär där.

Helt plötsligt hade jag anmält mig till en kvällskurs på fem veckor, med start imorgon.
Dock är det fotboll på schemat imorgon, så hon bjöd in mig på onsdag ist.
Ska bli riktigt spännande, och sätta igång den kreativa delen av hjärnan igen som har varit avstängd sen den dagen jag tog studenten.
Men, är man estetiskt lagd, så blir det nog inga problem.

http://scrapgarden.blogg.se/



Såhära duktig ska jag också bli !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0