Sicken gårdag !

Jag vaknade runt10, tog en underbar runda med min förbaskat söta vovva,
sen vart det skola.
Fick ett väldigt otrevligt samtal från jobbet under lektionen, med skit jag inte skulle ha.
Vrålkörde till jobbet, hämtade mina lappar, för att bevisa min oskuld och faxade över.
Tro fan inte man får ett ursäkta eller förlåt.
NEJ Då.
Gaah, jag var argast i gänget i natt. Dra åt...
Iaf, efter skolan igår blev det Scrapbooking ! Woho, ni får se mitt mästervärk senare.
Sen från Bromölla till Mjällby på 8 minuter, Hur länge har Victoria Eriksson kvar sitt körkort ?
massage, underbart för kropp och själ.
Efter det, match, Mjällby mot falkenberg. världens tråkigaste match.
sen vart det sov.

idag har jag umgåtts med Pamela, vovvarna och skola.
Snart är det spinning som gäller. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0