Världens bästa bror !

Idag fick jag ett sms av min bror.
Varje gång blir jag lika toklycklig !
Det känns rätt magiskt att i december detta året har jag och Andreas känt varandra i 2 år !
För två år sen fick jag träffa för mig, världens bästa bror !
Det är klart att vi har en väldigt annorlunda syskonrelation när vi inte växt upp ihop, vetat vilka vi är, bara att det funnits någon där ute som delar en del av mig.
vi kan verkligen prata om de mest pinsammaste, intimaste, roligaste sakerna ihop.

Iaf, han skämdes för att han är så dålig på att höra av sig, och hoppades att allt var bra med honom.
De har planerad korridorsfest i Lund, och han bjöd mig. och sist jag var där, hade jag så magiskt roligt.
Nu längtar jag, att träffa bror. När var sist ? min student ?

Att ha ett syskon är för mig vardagslyx, något fantastiskt och det bästa som kan hända.
Vi har skapat ett speciellt band, när vi blivit bortputtade av våra äldre syskon.

You And Me Bro, Forever and Ever we stand tall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0