Vinkväll.

Min älskade vän Issa ringde för en stund sen och väckte mig.
Vilket jag tackade gott till, behövdes inte sova mer.
Har läst ut en GossipGirl bok till.
men jag kommer alltid att hata hur de framställer personerna i tv-serien.
det stämmer inte någonstans.

Serena, Blair, Nate & Chuck stämmer perfekt.
Daniel, Vanessa, Jenny, Rufus blandannat är helt annorlunda.
daniel är en tanig kille, med rufsigt hår och ingen koll på kläder eller manhattan överhuvudtaget.
Vanessa vet jag inte hur de lyckats få till ?
vanessa ska inte ha något hår, avrakad, alltid.
Jenny ska vara mullig, stora bröst.
Rufus ska vara gråhårig, långhårig och taskigt klädd.

Så det så.

dagen har verkligen varit bra hittils. tidsrekord på jobbet !
Mys på matten med Frida en hel timma !
God lunch från Arena med deras Kycklingsallad som jag avgudar.
En lång skogspromenad med min älskade vovva
Ett skönt sov.
Och snart kommer Tony hit, ordnar med min dator.
Ska ha in PS, DreamWeaver, PaintShopPro osv.
Thaimat ikväll.
sen kommer Issa, går ner till stan. Köper massvis med gott att ha till vinet.
Sen går vi ner och beundrar Altona hyfsat nyktra.
sen är det jobb, sen är det roadtripp imorgon bitti. mer kan jag inte berätta. det är ju överraskning.


jag hatar hur du beter dig mot mig
jag hatar hur du inte vill förstå.
jag hatar hur du inte verkar bry dig.
jag är värd mycket mer än så.
jag vet att jag är bättre än dig.
att du tror att du kan vända ryggen till när det passar dig ?
NE, nu ska det bli andra livsriktningar. för du ska få höra.
att så här behandlar man inte mig.
var inte rädd, i sanden finns det spår...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0