8 år.

I söndags skulle du blivit 8 år...
Min Älskade Kinnie.

Det svider än i dag i mig, hur en sådan hemsk sjukdom fick ta dig ifrån mig.
Du var det bästa i mitt liv, och är än idag. I mitt minne är du alltid med mig.
Du var det vackraste jag visste, min trognaste vän, min älskade följeslagare.
Vi hade världen framför oss.

Jag hoppas du har det bra min älskade. Jag vet att du mår mycket bättre nu.

Jag glömmer aldrig din blick, som sa att låta dig gå.
Jag glömmer aldrig din sista blick, dina utmärglade kropp, din sjuka gula hy.

 Men jag glömmer inte heller alla dina cirkus konster, alla våra bra dagar, hur du torkade mina tårar och att du kämpade för hela din själ att få stanna med oss.

Jag saknar dig av hela mitt hjärta.


RIP.jpg RIP image by metalg0ds37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0