Att sitta i telefon-kö.

Jag verkligen avskyr det. Eller när man ringer, och det bara är upptaget... Jag är van, då min chef har en ganska upptagen vardag på jobbet. Men nu sitter jag och försöker ringa upp till Yrkesakademin i Uppsala.
angående min ansökan till KY utbildningen, Hälsoutvecklare.

Föregående år, har det varit att de tagit in studenter varje termin, nu verkar det inte som om det är så längre.
har jag suttit med allt detta slit så länge, försökt sälja mig värre än en prostituerad, och nu inte kan söka försen i oktober ?


....

Jo då, nu fick jag allt tag på dem. Tydligen hade de bara antagningar till vårterminerna..? inte som jag läst då alltså.
Men nu har de ansökt om att få starta både vår och höst, och detta kommer antagligen få ske i höst :D:D
Men kursstarten blir senare, ungefär september-oktober. Och ansökningsdatum har de ännu inte, det enda de vet är att den kommer bli väldigt kort. Ungefär på två veckor i Juni. JAG FÅR INTE MISSA DET !
Jag har gett mig fanken på det. 

Kommentarer
Postat av: Erica

Aj aj kapten! Det skall bli. Ska lacka om de i eftermiddag så senare idag eller i kväll kanske jag langar bild :P

2009-04-15 @ 10:53:59
URL: http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0