Favorit Chefen.



När jag jobbade på Brunnen i höstas/vintras, hade jag världens bästa chef.
Lugn, sansad, humor och lyssnade alltid på en.
GULD.

Han slutade på nyårsafton, men jag visste, vi skulle snart ses igen.

Idag ringde han, och det första han frågade mig var ungefär, hur många beundrar brev får du nu från killarna efter du var i tidningen.
Jag svarar med besviken ton - Inget
Och Bosse skulle genast skicka mig ett !

Den 15 maj börjar jag jobba hos honom lite smått i Mjällby, på hans pensionat.
Servera, Reception och bara vara glad och trevlig. !
Och det är inte så svårt, när man tycker om människorna runt omkring en !

Jag tackade självklart ja, direkt.
Jag har fått vikarie på tidningarna, så att jag inte kör slut på mig själv.
Och min salong, ja de tiderna kan jag ju anpassa hur jag vill ! Världs. :)

Dessutom har jag nu fått chansen att få skulptera naglar på en brud, brudtärna, den blivande mannens mamma.
Riktigt roligt ! Det går framåt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0