Lite bilder från hur det ser ut.









Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan :)

Ja just det! Jag gör ju det helt på salongen eftersom det handlar om blekning och sådär. inte riktigt pålitligt att göra det hemma. Jag är ju där på fredagar och har elev priser fram till juni, så du kan ju ringa dit och boka en tid om du vill? :) hur går det med naglarna? vad fint det ser ut! :)

2009-04-27 @ 19:02:29
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: sophie

hur dyr är du? Ska jag våga överlämna mina älskade naglar till dig? :P

2009-04-27 @ 20:39:01
Postat av: Nathalie

okej :) vad kostar det ord. pris?

du förresten så kan du säga till din mamma att hon inbehöver ställa upp. Palles mamma ville helt plötsligt. men tacka hennes så hjärtligt ändå och säg att hon är välkommen på salongen :) ja jag ska träna imorn. ska du`?

2009-04-27 @ 21:02:07
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0