Nu börjar det hända saker och ting.

Idag fick jag sova ut på hela veckan.
Jag vaknade runt 12, och för en gångs skull kommer jag inte vara trött ikväll. Härligt.

precis hemkommen från Bukowski Studio, där Jerker har fotograferat mig.
Längtar tills nästa gång,då jag kan spåra ur riktigt, och göra massa bus bilder ist för dessa allvarliga.
Jag är glad att jag har Jerker som ställer upp till 100 % !

Hämtade även mina skor, som jag lämnat i sko affären. De kunde inte fixa mina svin dyra Tiger of Sweden skor, men jag ska nog få bukt på dem !

Två nätter till älskling kommer hem, jag längtar i mängder, men tycker även det är skönt att han har tatt sig tid att åka till sin vän i Oslo.
Och det bästa är väl hans kommande schema. :D vi kommer inte vara ifrån varandra så mycket nu i fem veckor fram... Men visst, nu ligger han i beredskap för afghanistan eller liknande, så varje dag är guld värd tillsammans med honom.

Nu ska jag ta hundarna på en härlig promenad i skogen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0