Pyssel & Knåp.



Har precis kommit in från en lång runda i skogen med min vovva och Mamma.
Vi övade lite med Nellie, på sök och att stanna hur långt som helst. Hon är altid lite för uppspelt, och det går inte riktigt att lugna henne. Men nu har vi tröttat ut huvudet på henne och inte bara benen.

Ingen fotbollsträning för mig inte, ryggvärken plågar mig. Men var där ute och checkade läget, trots allt seriepremiär på söndag !

Dagen har väl gått framåt. Somnade i soffan, och missade skolan, men fick ett lugnande sms av Erica senare. phu.

Har gjort ännu mera dekorationer idag, när väl fantasin börjar rulla på. !

Snart blir det ett press i de farliga UV strålarna på stans Solarium, för både mig och mamma.
Plugg resten av kvällen, för imorgon har jag prov i Naturkunskap. !

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0