Sicken Påskvecka.


Igår var jag så jäkla pepp på att träna fotboll, hade inte värk någonstans, så tro fan inte att träningen blev inställd, för att gräset behövde vila?, det var nog inte så bra som de trodde.
Men nu är Tobias på träning, på gräset? Jävligt underligt HÖRVIKEN?

Har haft en helt otrolig vecka med Tobias, vädret har gjort så mycket.
I onsdags var vi i K-stad med Sophie och Robert, på kvällen körde jag en premiär, jag gjorde naturella naglar på Erica nere på salongen. Hon vill ju endast ha naturella, och det gillar jag. ! Naturella är så jäkla toksnyggt, då man kan lacka dem, och ha de precis i vilken färg som helst.
medans fransk enligt mig, kan i bland verkligen se fejk ut, men nu till sommaren är det fräscht.

Igår skulle jag och Tobias ut på picknick, men vi drar det tills imorgon, jag tror jag lyckats jätte bra.
Igår grillade vi därimot, ååh så gott det var.

Sista natten för jobb denna vecka i natt, vilken helvetes vecka detta har varit, natten till torsdagen var det värsta jag varit med om, dubbla rundor, och ist för att vara klar 5, var jag färdig halv 8 !
Gooooda pengar må jag säga !

Nu ska jag spränga högtalarna, städa rummet och ut i solen.

Imorgon blir det mys med Centrén kusinerna, och Sophie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0