Blåbär.



Varmt som attan var det inatt. 14 grader. Ingen risk att frysa.
På med nack kragen och cykla ! Har otroligt ont i nacken, och orkar inte hålla huvudet uppe av egen maskin.
Ska försöka få en akut tid idag både hos läkarstationen och massören.


Stålmormor och jag ska senare idag ut i skogen och plocka blåbär. Dock tror jag att jag äter mer än lägger i spannen.
Heey, blåbär är gott och nyttigt.




Igår valde vi ut gravplats på kyrkogården. Vi valde mellan att ha sol hela dagen på platsen, eller eftermiddags&kvälls sol. Det blev det sistnämnda. Mycket vackert, nu ska vi bara hitta den perfekta stenen, då Stålmormor vill ha en natursten och inte en sådan man beställer. Vacker tanke.


Jag saknar dig Morfar, varje sekund av vardagen.
du var min bästa vän, och jag blir så lycklig när jag tänker på
alla vackra minnen med dig.
Jag Älskar Dig, så som jag sa till dig så ofta på slutet.
Jag har fått  himlens starkaste och vackraste ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0