En vecka till.

Sista veckan på det senaste jobbet.
 Blir jag förlängd är det en fråga jag måste fundera på.
 Det är fullkomligt organiserad kaos där. ibland är den inte ens organiserad ! Haha.
Men roligt är det allt. Fullkomligt galet.

Imorgon ska jag vara duktig, och visa min uppskattning för mina vackra Vänner.

 hur mycket de betyder för mig, hur viktiga de är för mig och mitt liv, och hur mycket jag älskar dem.

Josefin och Daniel.
Jag ska bjuda dem på kvällsmiddag. hemma hos dem ! det kommer bli succé. :)

Nu är Josefin på väg hit. Så ni andra får ha en trevlig måndags kväll.

Alla redan längtar jag sönder mig till Lördag !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är bäst min prinsessa!

2009-12-07 @ 23:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0