Fredags mys.?



Äntligen fredag, och fyy vad dagen på jobbet gick långsamt.
Drömt en RIKTIG mardröm för ungefär FÖRSTA gången i mitt liv. Det var panik i hela kroppen när jag vaknade.
USCH.

Hunnit med att träffa Josefin en liten runda. Sen har jag sovit, sovit och sovit !

Idag säger vi grattis till min Kusin, Andreas. 21 år gammal. Kalas, sen ska jag på fest.
Hade jag tänkt. Vet ej hur det slutar.

Nu ska jag ringa Angelina och Emmy, Ronneby tjejerna måste planera med mig.


Hur kunde tiden gå så fort ?
Jag tyckte jag tog vara på tiden och njöt under varje minut.
Men hur kunde det försvinna.?
Det var inte samma känsla.
Det var en ren glädje. Vi mådde bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0