Ganska så galet.




Att kunna gå bakom människors rygg. Att inte tala om hela sanningen.
Dra en vals. Eller vara tyst.
Sitta och titta in i ögonen på någon, och försäkra människan om att det som sägs är sanning.
Att allt annat är strunt, lögner.
Men själva verket kanske är sanning ?

Vem vet. ? Ganska så läskigt.  Är det dig, eller mig jag pratar om? Eller är det bara en allmän fundering?


Nog om det.


Heey, Fredag imorgon, En veckas jobb är då över kl 12.15.
Raka vägen hem, och ladda för kvällens festligheter. !
Det vankas julbord/julfest med mitt nya jobb.30 tjejer. Hur ska detta sluta?
Jag ska vara på topp hela kvällen.

Företaget bjuder på allt, Mat, Spriten, Taxin... För vi avslutar kvällen på Harrys i Karlshamn, och det ska bli så fruktansvärt roligt.

Jag behöver roligheter efter denna sorgsna helgen/veckan.
Jag har fått ett enormt tomrum i mig. Jag förstår inte hur jag ska laga det.
Livet var så enkelt, så njutbart.
Alla leenden, är bara nu ett minne blott.
Det kom så fort, och försvann ännu fortare.


Nu ska jag ta lite sömn, för min jobbfredag börjar 02.30.
Fy fan vad duktig jag är. Så tusan stolt över mig själv som ställer upp
på allt med jobb och liknande.
Hur många 20 åriga tjejer hade gått upp kl 02.00 och jobbat sen fram tills 17.00 som jag gjort vissa gånger?
Jag känner ingen sådan. De hade hellre sjukanmält sig.

Godnatt, och Mängder av kärlek !

Kommentarer
Postat av: dalin

Trust no one... hehe..

2009-12-04 @ 08:25:17
URL: http://dalinleandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0