Önskar man sig riktigt riktigt mycket...


så inträffar de. Absolut.
Jag tror på intalningsförmågan. Den är helt fantastisk, och brukar fungera för mig.
Men då har jag verkligen gått och intalat och inbillat mig om att det kommer ske. Det SKA ske.




Imorgon är det fredag, då ser min jobbdag ut, 02.30 - 12.15
Fick en veckas till förlängning. Sen ska jag ha jul ledigt.
Eller ? Ne. För jag och Josefin har tackat ja till massa jobb då också.
Men då blir det massa mysiga julfrukostar och liknande.

Fredag kväll ska spenderas med kamraterna hade jag tänkt mig.
Lördag är det frisören. och jag har fortfarande beslutsångest. sen sätter jag mig på tåget till
ronneby och umgås med fina flickorna heela kvällen !

Nu ska jag umgås med Josefin. vi tar lite solarie. för blekare än vad jag känner mig är vidrigt.
Sen ska jag få haltalotta in till K-stad imorgon :D

Kommentarer
Postat av: Danne

Meeen HEEEEEEEEEEEj babe!

hur e läget? länge sedan man såg dig jue!

ja klart jag ska ta hand om sthlm ;)

Pusssar

2009-12-10 @ 20:31:10
URL: http://danielnyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0