Svart på Vitt.

Måndag.

idag fick jag ord till mig som gjorde att en stor sten lyftes från mina axlar.
Jag har varit ett sjunkande skepp de senaste veckorna. Men detta lagade min dåliga och trasiga insida lite.
Jag blev så otroligt glad, men samtidigt vet jag att det kan svida och göra ont lika fort igen.
Men jag ska försöka låta mig själv leva på detta ikväll, och slå bort allt annat.


Dagen har gått otroligt fort, så härligt så det är inte klokt.
Men det är tyvärr bara måndag.
Gårkvällen var allt mkt trevlig, folk hemma hos Ante, och film på det. tidigt hemgång för mig dock.

Tok trevligt i lördags med mina tjejer, på jobbfesten och alltihopa.
Jag gillar Ronneby, helt klart.
Sen när det gällde hemgång gjorde jag en hemlighet, men jag ska inte sticka under stol med att jag gillade det.
För jag gillade det skarpt.  :) Det råder ett sådant lugn i mig.

Nu ska jag ner och Sola med Josefinast. tokmys. Prata lite strunt.
Sen ska jag försöka skicka in lite bilder på vad jag hållt hus de senaste veckorna. förutom jobbet.
Att gå in på jobbet när det är mörkt, och kliva ut från jobbet när det är mörkt gillar jag inte.
Men vad tusan gör man inte ?  Fredag är sista dagen för December månad. Jag längtar dit !

Kommentarer
Postat av: Angelina

2009-12-15 @ 19:51:15
URL: http://victoriaae.blogg.se/
Postat av: Angelina

Oj råkade trycka enter innan =P haha!

Men hemlighet? hm, något du inte berättat för mig?

Puss min flicka!

2009-12-15 @ 19:52:15
URL: http://Angelinas.bloggspace.se
Postat av: Josefin

På tisdag röjjer vi=)

2009-12-16 @ 14:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0