Än så länge lever jag !

Hittade en liten lucka mitt i alla nagelsjukdomar och samhällskunskap B. !
Har två timmar plugg framför mig tänkte jag, sen är det skolan som gäller, och senare raka vägen ner till Helsingborg för produktkunskap  ! Vi har det så mysigt vi fem tjejer. Först var vi bara fyra, sen i tisdags kom en tjej till, med ungefär, mjo, världens snyggaste skor ! Haha.

Köpte ett lila nagellack i tisdags hos Madeliene, och jag smälter varje gång jag tittar på mina naglar.

Pratade med Dalin igår. Av henne lär jag mig fruktansvärt mycket, vilket är guld värt. !

Tänkte slänga in lite bilder från min kamera, men den har dött? Ungefär si.

Saknaden efter Tobbe är värst nu, kan det vara för att jag vet att han inte kommer hem imorgon ?
Älskade Älskade Du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0