En frivecka !

Yes. Det var magiskt att vakna i morse, och inse. Tobias stannar hemma. Jisses, vad skönt det är att gosa ner sig i hans famn, och bara vara.

Jobb i natt, lite skola idag, och massa planer nu. för kvällen.
Jag vill så mycket, men hur ska jag hinna ?

Jag leker mig bort i drömmarnas värld,och bara vill att 20årsdagen ska gå förbi, så jag har gjort en milstolpe i mitt liv, eller två egentligen. Nagelteknolog utbildningen är färdig och 20 år och fri att göra precis som man vill. Inom lagens gränser då må jag lägga till kanske.  !

Mitt sjuka jag, var nog inte så sjuk i lördags trots alls. Det var nog för jag stressar så innerligt mycket, ska vara på alla platset samtidigt, och alltid göra det bästa ifrån mig.
På det viset har min kropp aldrig sagt ifrån, jag brukar bara få ont i mina leder och skelett, som ungefär hela gymnasietiden. Tänk er, att jag har inte haft en minsta förkylning sen dagen jag tog studenten. Snacka om psykiskt.

Jag umgås med folk som är förkylda, hostar, nyser om vartannat. Det fäster tydligen inte  på mig.
Äntligen har jag ett grymt imunförsvar ! Om bara lederna och skelettet kunde bli bra, så hade allt varit på topp.!




Ikväll vill jag till Ikea. Tjatat lite på Dalin. Så, vi får se. ! Hoppas !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0