En underbar vecka har försvunnit.

Måndag, värsta dagen jag vet.
När Tobias lämnar mig. Förra måndagen stannade han hemma. Underbart.
Vi har haft det bra, och nu känns det toppen. !
I lördags var det ju alla hjärtans dag, och vårt badi tunnan blev hur mysigt som helst, maten på salvatores var great.
Det kunde inte blivit bättre.





hur härligt som helst.
Fick även världens vackraste presenter av min man. Framför allt gladdes jag extra åt en siden rock.
Så vacker, så perfekt !

Nu räknar jag nätterna igen, tills du somnar bredvid mig igen.

Kommentarer
Postat av: sophie

men vad är det jag ser? en naken tobias i tunnan?

2009-02-16 @ 09:43:33
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0