Fredag. Härliga Fredag.

Vad veckorna går fort, i måndags kände det som om det skulle ta en evighet för helgen att komma fram !

Igår var det produktkunskap på nagelutbildningen, och det blir bara roligare och roligare. Jag ska bli grym !

Idag har jag en lektion, men en del att hinna med. Ska försöka göra så mycket läxor som möjligt, då helgen ska spenderas i Ronneby och Helsingborg. jobb och utbildning.
Det gillar vi  !

ska springa ner med glasögonen jag tog hem från optikern, jag är född i fiskens tecken och då är beslutsångest en stor faktor. så jag skippar allt, jag orkar inte.

Nej, en dusch nu för att förnya mig. Måste måla naglarna också, de tog bort mitt vackra nagellack igår på utbildningen när vi övade hur man tar bort nagellack  ! Man tror man kan, men icke. !

Kommentarer
Postat av: sophie

beslutsångest är jag expert på!!

2009-02-06 @ 12:29:36
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0