Godmorgon.

Uppe himska tidigt? Nerå, jag har för en kvart sen kommit hem från jobbet.
Gick ruskigt bra, men dock sista natten på detta distriktet. De har placerat om mig. Till mitt sommar distrikt, som jag är fäst vid väldigt mycket.
Jag gnäller inte alls. Någonstans.

Idag väntas massa skulptering av mina vänners naglar, öva öva öva.
Jag hoppas på fint väder då det var nästan -10 i vindarna i natt. Galet kallt om nosen.

Nu blir det ett par timmars sömn, fick ett strängt sms av Tobias i natt, inge sms före kl 7, måste sova.
Det kliar i fingarna, jag vill skicka i väg ett sms. Men jag ställer klockan på sju och löser det då.

Puss & Kram, i mängder

Kommentarer
Postat av: Anna

ah vad kul. men lär ni er akryl och allt sånt då? hur lång är utbildningen och vad kostar den? hur fick du info? skicka gärna en länk :) Puss

2009-02-17 @ 11:14:03
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0