Hem, Hem. Det ska bli skönt !

nu sitter jag på tåget hem, från Helsingborg. Dock går inte tåget längre än Kristianstad, så Mormor lånade ut bilen, så jag tar mig hem utan problem därifrån ! Underbart, och guld värt.
Idag har vi pratat om nagelsjukdomar, och vissa är galna. Hur lyckas folk ?

Jag längtar till på lördag, då det blir massa med praktik, och inte bara teori.

Morgondagen ser ljus ut, jobb i natt, shopping med Sophie i Kstad, sen skolan, och sen en behövlig Massage. MUMS !

Emmy åkte idag, jag gillade inte läget alls, någonstans. Det var ledsamt kl sex imorse. I love U !

nu, åter till pluggandet, och allt var jag gör !


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÆLSKLINGEN VA JAG SAKNAR DEJ!!

2009-02-07 @ 00:47:19
URL: http://emmyglanshammars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0